Loppemarked i Hedensted Centret

Der er stadig få stande tilbage. Send en sms til 41431184,
oplys navn og antal, hvis du vil købe en stand eller flere.

Husk at læse alle informationer.

Tid:
Lørdag den 10. marts fra
kl. 10.00 til 15.00 i Hedensted Centret, Gesagervej 68-70, 8722 Hedensted.
Vi henstiller til, at ingen udstillere pakker sammen før sluttidspunktet. Hvis vi ser nogle pakker sammen før tid, så medfører det karantæne fra fremtidige loppemarkeder.

Donation:
I år samler vi ind til Rygmarvsbrokforeningen, som er en lille landsdækkende forening med kun 500 medlemmer. Foreningen er en forældreforening til støtte for børn og unge med rygmarvsbrok og de deraf evt. afledte følger som fx. vand i hovedet eller bunden rygmarv. Pengene skal bruges på en skiferie i uge 12,  målrettet børn og unge med handicap, samt deres familier for herigennem, at give familierne mulighed for at vælge ski som vinterferieform. Samt vise børnene, at man kan hvad man vil, når man bærer viljen i hjertet. Du kan læse mere om Rygmarvsbrokforeningen på ww.rmb-1988.dk

Standinfo:
Salg af nye og brugte ting for både private og erhvervsdrivende.

2 x 2 meter stande: Den er afmærket på gulvet, og du må bruge gulvpladsen inden for det areal til tøjstativer, møbler, kasser mm. Der er bord på standen, som måler 1 x 2 meter. Bordene står i forlængelse af hinanden standene imellem, så de kan ikke flyttes rundt på standen. Tøjstativer skal enten stå på bordet eller bag ved bordet. De må ikke stå foran standen. En mulighed kunne være at købe en ekstra stand uden bord, så folk kan komme ind på standen og se på tøjet. Ønsker du stande uden bord, så skal det skrives i feltet "Bemærkninger". Der er mulighed for at låne stole. Prisen er 140,- kroner. Heraf går de 20,- kroner til donationen.

4 x 4 meter stande: Målrettet erhvervsdrivende. Du indretter selv standen og medbringer selv borde mm. Prisen er 400,- kroner inklusiv moms. Heraf går 100,- kroner til donationen.

Parkeringsplads: Det er også muligt at købe to parkeringsbåse på parkeringspladsen foran hal A. Båsene koster 400,- kroner for to båse. Heraf går 100,- kroner til donationen. Kontakt Vivi ved interesse. Mailadressen står nederst på siden.

Der er mulighed for strøm og trådløs internetforbindelse på alle stande. Du skal blot selv medbringe forlængerledning og en computer med fungerende netkort og gøre opmærksom på, at du skal bruge strøm, når du tilmelder dig.

Ønsker:
Ønsker du at stå ved siden af én bestemt, så køb stande i ét navn. Vi forsøger at tage hensyn til handicaps. Der kan ikke ønskes ud fra en standoversigt. Vi garanterer ikke, at ønskerne bliver opfyldt.

Standoversigt:
Navnene er først påsat ved opstillingen, og kan ses i hallen fra fredag. Vi forbeholder os retten til ændringer i oversigten.

Opstilling:
Der vil være åbent for opstilling fredag mellem kl. 18.00-21.00. Lørdag vil der være åbent fra klokken 7.00 til 9.00. Fredag kan både porte og indgang bruges til aflæsning. Lørdag kan kun portene benyttes. Døre og porte vil blive lukket på sluttidspunktet, så alle ting skal være båret ind til standen. Du skal som udstiller være i hallen senest klokken 9.00 lørdag, da portene bliver lukket, og du derfor først kan komme ind klokken 10.00, når gæsterne kommer. Dette skal overholdes, da der ellers bliver meget koldt i hallen.

Parkering:
For udstillere kan der parkeres bag hallerne ved portene. Sørg for at parkere, så alle kan komme til. Ellers er der parkering foran hallerne eller på marken over for hallerne. Tjek eventuelt Google Maps.

Café:
Caféen stiller en bod op i hal A, og der vil være åbent ovenpå for varm mad i caféen.

Afbud:
Ved afbud i løbet af de sidste to uger op til loppemarkedet tilbagebetales pengene ikke.

Bemærkninger:
Under bemærkninger gør du opmærksom på, om du ønsker standen uden bord, skal bruge strøm, ønsker i forhold til placering eller andre relevante ting. Standoversigten bliver lavet ud fra bemærkningerne, så det er vigtigt, du får noteret det væsentlige. Du modtager ikke en bekræftelse på dine bemærkninger. De bliver først læst, når standoversigten laves kort før weekenden, så jeg kan ikke løbende tjekke, om du har skrevet alle relevante oplysninger. Ønsker bliver behandlet ud fra først til mølle princippet.

Tilmelding:
Der kan kun købes stande online. Kvitteringen er din adgangsbillet. Der kan betales med mobilepay og kreditkort. Der pålægges et billetgebyr på 15,- kroner pr. billet samt kortgebyr. Billetsalget slutter den 24. februar. Når billetsalget er slut modtager jeg alle oplysningerne, du har indtastet under købet, så det er ikke nødvendigt at sende en mail, når du har købt stand.

Spørgsmål:
Har du spørgsmål kan du sende en mail på tilmelding@hedenstedevents.dk. Læs venligst hele hjemmesiden, inden du skriver, da de fleste spørgsmål bliver besvaret her. Mails med spørgsmål, hvor svaret allerede står på hjemmesiden, bliver ikke besvaret.

Entré:
Der vil blive opkrævet entré på 20,- kr. Børn under 12 år gratis entré.

Loppemarked